FAQ

Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

Produkt w sklepie internetowym można wyszukać poprzez wyszukiwarkę produktów (okienko w górnej części ekranu) lub za pomocą wyboru okienka z odpowiednią kategorią produktów. Klient dodaje do koszyka wybrany produkt, po czym kontynuuje zakupy w ww. sposób albo przechodzi do realizacji zamówienia.

Jakie informacje muszę podać przy składaniu zamówienia?

Przystępując do realizacji zamówienia, Klient wypełnia formularz, w którym podaje niezbędne informacje:
dane zamawiającego, adres dostawy produktów, sposób dostawy oraz formę płatności.

Skąd mam pewność, że moje zamówienie zostało poprawnie złożone?

Po doprowadzeniu procesu zamówienia do końca, na ekranie monitora wyświetli się hasło:
Dziękujemy, otrzymaliśmy Twoje zamówienie.
Potwierdzenie złożenia zamówienia zostaje wysłane również na skrzynkę mailową Klienta.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać na 3 sposoby:

  • za pomocą formularza zgłoszenia dostępnego na stronie Sklepu
  • na adres mailowy widniejący na stronie internetowej Sklepu
  • pod numerem telefonu dostępnym na stronie internetowej sklepu, w zakładce „Kontakt”.

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

Jeśli Klient wybrał opcję płatności TPAY, zostanie automatycznie przekierowany do systemu płatności elektronicznych. W przypadku płatności zwykłym przelewem, Klient otrzymuje numer rachunku oraz nazwę odbiorcy płatności. Przy wyborze opcji „płatność za pobraniem”, zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a płatność nastąpi w momencie odbioru przesyłki przez Kupującego. W przypadku zamówienia telefonicznego, możliwa jest realizacja płatności w banku lub na poczcie.

Czy będę obciążony kosztami przesyłki?

Koszty wysyłki ponosi Kupujący. Ceny za wysyłkę podane są w formularzu zamówienia, przy ikonkach wyboru płatności. Ceny te dotyczą przesyłek realizowanych na terenie Polski (dla wysyłek kierowanych za granicę, obowiązuje odrębna taryfa).
Uwaga! W szczególnych przypadkach (§5, pkt. 7 Regulaminu) do wartości zamówienia nie są doliczane koszty przesyłki.

Jaki jest termin realizacji zamówień?

Termin realizacji zamówień obejmuje od 1 do 5 dni roboczych, licząc od daty zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.  W przypadku płatności przy odbiorze, realizacja zamówienia następuje po 1-5 dniach roboczych od daty złożenia zamówienia na stronie Sklepu. Przybliżony czas doręczenia przez przewoźnika, podawany jest w Formularzu zamówienia.